2012. február 6., hétfő

Kastélyfelújítás képekben




2012 februárjában engem is elért az országos havazás





A 2012-es január viszonylag enyhe idővel köszöntött ránk, így a munkálatok tovább tudtak folytatódni a falaimon belül és kívül egyaránt.


Aztán jöttek az ünnepek.


S már kész is a szép ablak mindenhol :-).


A tornyomra is ablakok kerültek.


Decemberben a munkálatok már bent folytatódtak.


Decemberre a kis házba beépítésre került a fűtő kazán, hogy télen se fázzon a falaim között senki.


Hó végére már így néztem ki a gyönyörű ablakaimmal.




Valamint, még ebben a hónapban az ablakaim is a helyükre kerültek. Most már valóban kezdek úgy kinézni, mint egy szép kastély


Novemberben elkezdődtek a belső munkálataim is, felállványozásra került a rotondám.


Egy hideg, őszi éjszakán a fényfestést készítő fiatalok az adataimat begyűjtötték maguknak a munkálatokhoz.




Még ugyanebben a hónapban elkészült a lépcső az egyik hátsó teraszomhoz.




Az októbert úgy kezdtem, hogy beton került a rámpáimra, így már használni is lehet őket.



S elhelyezésre került az időkapszula a tartalmával együtt a területemen.


S mire hó vége lett, elkészült az időkapszulám tartalma is.


Így néztem ki szemből szeptemberben.



Rámpa díszít mindkét oldalamon.


Valamint, ugyanebben a hónapban mindkét oldalamra rámpa került.




Szeptemberben a másik teraszom felújítása is elindult.




Augusztus végére így néztem ki.

S a benti falaimra felkerültek a melegítésre szolgáló hűtő - és fűtőszálak


Még ugyanebben a hónapban elkezdődött a déli részemen a terasz kialakítása

Augusztusban megépült mellettem az a kis ház, melyből a fűtésem lesz irányítva

1 megjegyzés: